2 Ağustos 2012 Perşembe

Gene dolunay...


Ağustos'un ilk dolunayının (çünkü bu ay içinde iki dolunay göreceğiz) kelâmı olsun bu, tek ve somut gerçeklik sayıp tutunduğumuz şeylerin aslında ne kocaman bir illüzyonun parçası olduğunu hatırlamaya, hatırlatmaya yarasın. Bizlerin ve bütünün en yüksek hayrı için parlasın gökyüzündeki dolunay... Parlasın.

Ek ve de dip: Bugünden itibaren artık radyo çalışmalarımı, programlarımı bana kattığı bütün değerlere şükran duyarak bitiriyor ve bundan böyle farklı televizyon programlarıyla mesleğime devam edeceğimi duyuruyorum. TRT'deki TV çalışmalarıma hastalığımın ortaya çıktığı 2006 senesinin ortalarında ameliyat ve tedavilerim için ara vermiştim, hayli özledim. Bu başlangıcın dolunay zamanına denk gelmesine de ayrıca seviniyor ve tezahür ettirene tüm varlığımla şükrediyorum. Niyet ettim, istedim, OLdu, teşekkür ederim, teşekkür ederim, teşekkür ederim ve öyledir:)

1 yorum:

Çiğdem Atabey dedi ki...

hadi hayırlısı...