6 Ağustos 2012 Pazartesi

Benim anayasam ''aşk''tır...

 
''Benim anayasam aşktır...'' diyen sevgili Dinçer Ağabey'le, Egeli şair Dinçer Sezgin'le az önce gene parkta karşılaşıp selâmlaştık:) Hergün birkaç defa karşılaşıyoruz aslında, üzerinde bu cümle yazan büstünden gülümsüyor bana, çünkü o 2010 senesinden beri artık öte boyutta. ''İşe bak yâhû Dinçer Ağabey'' diyorum ona, ''kaç kez şiir toplantılarında biraraya geldik seninle, kaç kez röportaj yaptık, şiirlerini kaç kere seslendirdim senin önünde. İşte döndük-dolaştık, senin öte aleme gidişinden ikibuçuk sene sonra gene karşılaştık:) Komşu olduk bir de üstüne. Bak bu Fadik, benim sevgili köpek kızım, Fadik bak bu da Dinçer Sezgin, hani şu meşhur (benim anayasam aşktır) demiş olan adam. Gerçi hergün karşılaşıyorsunuz ama, olsun, gene de daha yakından tanıyın isterim birbirinizi...'' O mütevazı ifadesiyle gülümsüyor gene Dinçer Ağabey, biz onunla halleşip-selâmlaşıp uzaklaşırken fısıltısı geliyor peşimizden: ''Benim anayasam aşktır...'' Ve  mutlu kediler koşuyor önümüzden, başlarında ölü bir şairin sevgi dolu el iziyle, güzel evimize doğru :) İstedim ki ona selâm OLsun, OLdu...

Hiç yorum yok: