4 Kasım 2009 Çarşamba

Hakiki...


Canım arkadaşım, sevgili olay yeri foto muhabirlerimden Baturhan Atabey dedi ki: ''HAYATINDAKİ HAKİKİ PRENSİ BULANA KADAR BİRKAÇ KURBAĞA ÖPECEKSİN TABİİ ŞEKERİM...'' :) Bu durumda ben de diyorum ki; ''aman ha, ruj izli kurbağalardan uzak durun, onlar daha önce binbir umutla öpülüp aynen kurbağa vaziyetinde kalmış olanlardır, hiç boşuna beklemeyin, prens-mrens çıkmaz onlardan...'' Kulağa küpe olsun, dudağa ruj, demedi denmesin sonra:)

Demiştim veeee... Benim sevgili olay yeri foto muhabirim oturmuş, yazım için bu çalışmayı yapmış bile:) Hiç üşenmez, bilirim, pekçok yönü ile babası rahmetli ve hâlâ hepimiz için çok sevgili Erol Atabey amcama benzer. İşte sayfamın sembolü yakışıklı kurbağam ruj izlerine bulanmış, gayet zampara bir görünümde, ne dersiniz, acaba kime ve neye göre bu ''uygunsuz vaziyet''de?.. Canım arkadaşıma değerli ve yaratıcı katkıları için her zamanki gibi gönülden teşekkürlerimle :)

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Lise döneminden bir arkadaşımdan akşam vakitlerinde ummadığım bir tokat yedim.Hayal kırıklığı yaşadığım için biraz üzgündüm. Sonra kendime "iyilik yap denize at halik bilmezse malik bilir" diyerek telkinde bulunduğum bir anda “Hakiki” başlıklı yazınızı okudum ve sevgiyle gülümsedim. Siz sağlıkla ve sevdiklerinizle çok yaşayın ve çok gülün inşallah.

Hayatınızın hakiki prensini bulmanızı tüm kalbimle diliyor, yürek dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

Baturhan dedi ki...

Ruj izli kurbağalara gelince, kanımca olaya şöyle bakmak gerekiyor. Kurbağa rujlu diye hemen safdışı bırakmıyacaksın, belki O'nuda bugüne kadar hep sahte prensesler öptüğü için kurbağa kalmışlardır.
Para ile imanın kimde olduğu bilinmiyeceği gibi kim prens kim prenses o da belli olmaz.
Zannımca öpülen kurbağa prens(es)e dünüşünce asıl öpen de olması gerekene dönüşüyor. Bu iki kişilik bir dans, bu yüzden kurbağaları öpmeye devam :)

Handan Demiralp dedi ki...

Dur, bahçede gördüm bi tane, hemen rujumu sürünüp aşağı ineyim de yakalayayım onu, belkim de odur hakiki prens, öpmeden anlaşılmıyor bu dava he mi? Ne yapalım, deneyeceğiz:) Mucksssss...

Adsız dedi ki...

:)))))))
ilahi alemsiniz..
benim koca aşmış da kurbağalar üzerine ders verir olmuş..
bence öpülen ve prens(es)e dönüşmeyen her kurbağadan alınacak bir ders ve bu dersin de bir hayrı vardır. Öpünüz geçiniz efenim, devam... :))

kucaklarım Handancığım..

Handan Demiralp dedi ki...

Öptüm geçtim Cheetos'um, çok yaşa sen:) Sevgimle...

Baturhan dedi ki...

Konuya son noktayı bu akşam facebookdaki sayfamda, olay yeri foto muhabirliği titizliği içinde koyacagımdır. Beni izlemeye devam ediniz.. Az sonra..

Handan Demiralp dedi ki...

Aha, bizimki şimdi kesin kurbağa peşine düşecek Cheetos! Bir yolunu bul da durdur şu adamı Allah aşkına, elde bazuka gibi fotoğraf makinası, bu soğukta bahçelerde emeklemesin, ben buradaki kurbikleri sırayla öperim hepimizin adına, ciddîyim bak, valla...:)))

Handan Demiralp dedi ki...

Şimdi, konunun bir de şu boyutu var tabii, insanın etrafındaki aile bireylerinin, dostların, arkadaşların yaklaşım kalitesi de son derece mühim. Yargılayıcı, kırıcı, incitici, kınayan, zedeleyen üslûplar kullanmak ve böylece egosunu cilalamak yerine:
''Handy’cim,
Hayirlisi olsun.
Senin her zaman mutlu ve huzurlu olman en buyuk dilegim.
Öpüyorum... Gulcy'' ve,
''Herşeyin hayırlısı...
Kendimde olduğu gibi, senin de başına gelen herhangi birşeyin aslında "kötü" değil, bir başka iyi sürecin hazırlayıcısı veya temeli olduğunu düşündüm hep..

Hayatına her anlamda daha çok katkıda bulunabilecek olasılıkları yaşamanı dilerim..Aksi takdirde, üstlenilen şey aslında bir "yük" olabiliyor... Münih seyahati için hazırlanmaya başlasan iyi olur, sevgiler:) Halûk'' gibi yorumlar yazarak beni ne kadar şanslı bir insan olduğuma bir defa daha inandıran canlarım, birtanelerim varolduğu müddetçe kim takar kurbağayı-murbağayı, değil mi ama?.. Hepinizi çok seviyorum ailem, arkadaşlarım, kıymetlilerim:)

Pirate/Korsan dedi ki...

Biri Münih mi dedi ahh be ahhh der susarım...(Hakan&Korsan)

Handan Demiralp dedi ki...

Aralık 10 gibi Münih'e uçuyoruz Hakan Cân, bu kadar derin ''ahhh'' çekme de atla gel desem? Alan Parsons'u izlemek yanında bonus olsa hani? :)Daima iyi ol, kucaklıyorum...