1 Temmuz 2012 Pazar

Pazar notları...

 
- Herkesin şehirleri boşaltıp, ıncık-cıncık deniz kenarlarını, plajları, otelleri-motelleri, pansiyonları doldurduğu şu fena halde ''yüksek sezon''da en iyi, en sakin ve en konforlu dinlenme mekânı kesinlikle ''evim''dir, hiç tartışmam...

- ''Güzellik'' tek başına ve hayli yalnız bir kavram, öyle düz, dümdüz.  ''Çekicilik'' ise derin anlamlar içeriyor, kalabalık ve gizemli. Çekiciliğin olması için güzelliğe gerek de yok ayrıca, hâlbûki her güzellikte çekicilik olamıyor işte, güzellik sadece ve çok ıssız ''güzel'' kalıyor, bu kavram üzerine tartışırım bak...

- Bu fecî sıcaklarda bando-mızıka, faytonlara doluşup pür makyaj, bol sprey saç ve tül-tarlatan-fiyonk-fırfır (!) eşliğinde düğün konvoyu oluşturabilme kapasitesine şaşarım? Pardon, neyi kutluyoruz bu sıcakta böyle ite-kaka, adetâ zorla, gariban fayton atlarına eziyet ederek üstelik, ha?!!..

- Menopozda olmak hakikaten harika birşey, insan bu havalarda bunun kıymetini daha iyi anlıyor valla. Banyo dolabında artık ped ya da tampon bulunmayan kadınlara selâm çakarım buradan:) Yaşasın hür menopoz kardeşliği!..

- Canım isterse yaparım, istemezse yapmam! Manevî baskılara hiç açık değilim, kusura bakmayın lûtfen. Bunu salonumda halen duran kitap kolilerine söylüyorum, canımın istemesini bekleyecekler mecburen:)

- Giysiye ''urba'' deme zamanı çoktan geçmedi mi yâhû? Benim çocukluğumda çizgi romanlarda vardı, ''Kırmızı Urbalılar'' falan... Sokaktan geçen eskicilerin ''hadeeee iyeeeskiiiurbaciiiii geldiii'' şeklinde haykırması bir bana mı tuhaf geliyor acaba?.. 

- Çalışma izni olmayan yoksul Romenlerin karı-koca-çocuk şeklinde, sokaklarda dolaşarak akordeon çalması ve başları yukarıda, balkonlardan, pencerelerden atılacak üç-beş lirayı umutla beklemesi hep hüzünlendirir beni :( Bir de; neden hep ''Hatırla Sevgili''?..

- Keçim, ineğim, koyunum, tavuğum olsaydı beslemek hiç zor olmazdı diye düşünüyorum bir vejetaryen olarak... Kedi-köpeğin önüne karvun-karpuz kabuğu, zerzevat artığı, sebze ölüsü falan konamıyor mâlûm! Bunca etcille nasıl yaşıyorum ya ben hakikaten? :)

- İyidir iyi, herşey OLması gerektiği ve OLduğu gibi, gayet iyi... Hoşgeldin Temmuz ve şükürler OLsun bu fecî sıcak Pazar gününden, huzurlu yuvamdan, evimden:)

Hiç yorum yok: