19 Temmuz 2012 Perşembe

Kedili adam:)

 
Hayat arkadaşı Ömür Gedik sıkı hayvancıdır ya; Ferhat Göçer de bütün zahmetli, zor taraflarına rağmen bu işin tarifsiz lezzetini, benzersiz tadını keşfedenlerden:) Kulak memesini emen yavru kediyle bu pozu vermesinin Ömür'e yaranmak adına olduğunu hiç sanmıyorum, buna ihtiyacı da yok zaten, burada hakiki birşeyler var yani... Bana göre kedinin yakıştığı adamlardan o da:) Son remixi de buymuş, Serdar Ayyıldız imzasıyla bu kez, fena olmamış ha, ne dersiniz? Sevgiler sevgili Ferhat Göçer :)

2 yorum:

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

Aman Allah! Ne sevimli bir fotoğraf. Kedi tam çeyrek ekmek arası.

Handan Demiralp dedi ki...

Güzel, estetik, şık vs. görünme kaygısı olan fotoğraflardan değil, kurgu değil, doğal, olduğu gibi ve ben bunu seviyorum. Kedicik Ferhat'ı ekmek arası yemek ister gibi sanki ama?:)Anasız, sokakta bulunan bir canmış, meme arıyor garip. Çok sevgimle...