24 Temmuz 2012 Salı

Kötü bir adam...


Herkes onu ''Kurtlar Vadisi''ndeki ''Şahin Ağa'' rolüyle tanıyor belki ama, buna ben dahil değilim, çünkü  hiç izlemedim. Ben onu adıyla-sanıyla ''Turgay Tanülkü'' olarak tanırım nicedir. Geçtiğimiz Pazar gecesi, ''Gecenin İçinden'' programında konuklarımdan biriydi ve sevgili arkadaşım Gürol Tonbul'la birlikte çok lezzetli bir söyleşi yaptık hakikaten, hani derler ya, ''tadı damağımda kaldı''...

Biraz şikayetçiydi elbette tiyatroya bunca sene emek vermiş bir sanatçı olarak  popüler bir TV dizisinde canlandırdığı karakterin üzerine yapışmasından ama, her zamanki mütevazılığı ve olgunluğuyla ''ne yapalım, bu işler böyle...'' diyordu. Söyleşimiz sırasında pekçok kere duygulandı, gözlerine dolan yaşları ve titreyen sesini hiç saklamadan ifade etti hislerini. Kendisiyle yapılan bir röportajda sorulan ''Eğer tiyatrocu olmasaydınız ne olurdunuz?'' sorusuna ''Kötü bir adam olurdum. Çünkü toplumumdan çok uzak kalırdım. Tanıyamazdım, bilemezdim ve yanlarında olamazdım. Bencilliğimi yaşar ve sonra da ölürdüm.'' diye cevap veren bu ufak-tefek ama koca yürekli adamı ben hep sevgili Turgay Tanülkü olarak tanıyıp bileceğim ve öyle seveceğim:) Teşekkürler, teşekkürler...

Hiç yorum yok: