3 Ağustos 2009 Pazartesi

Dalga geçsene benimle!..




Geçenlerde gelen bir e-postanın içinden çıktı adam, yani Clark Little (*)... Daha önce tanışıklığımız yoktu, kafayı surf ve dolayısı ile dalgalara takmış olmasında da şaşılacak bir taraf yoktu ama iş çektiği fotoğraflara gelince, orada durdum ve kaldım!..


Bu adam kocaman dalgaların üzerinde basit bir tahtayla kayıyor gibi görünebilir ama bana kalırsa o sadece dalgaların üzerinde değil, içinde, tam ortasında yaşıyor ve gayet tabii olarak onlara bambaşka bir gözle bakıyor. Eğer öyle olmasaydı çektiği fotoğraflara ''early foam'', ''glass lip'', ''lacey lights'' gibi bana tuhaf şekilde romantik gelen isimler koymazdı gibime geliyor. İlle de bir güzellik yakalama kaygısı taşmıyor Little'ın karelerinden; kıvrımlar, köpükler, havalanan kumlar, suda kırılan renkler kendiliğinden ve zaten güzel çünkü. Daha ziyade bir ''denk getirip çekmiş olma'' hali var, hani tesadüfen yakalanmış ''an''lar sanki, e başka türlü Allah'ın dalgasına nasıl poz verdireceksin ki, değil mi? Onu-bunu bilmem, nasıl çekmişse çekmiş işte, ben Clark Little'ın fotoğraflarını beğendim. Bu adam mümkünse benimle dalga geçsin, dalgaların içinden geçerken de durmadan fotoğraf çeksin isterim. Budur...
(*) Renkli bölümü tıklayarak sanatçının web sitesini ziyaret edebilir ve daha fazla fotoğrafını görebilirsiniz...

2 yorum:

Pirate/Korsan dedi ki...

Can dostum koşuşturma içinde de olsa takipteyiz, biliyorsunuz. Yazın şu sıcak zamanlarında ne güzel olmuş sulu bir dalga geçme olayı. Böyle yetenekli bir sporcu dalga geçsin derim elbette. Hep yan yana hep el ele, yine görüşmek üzere. Sevgimle...

Handan Demiralp dedi ki...

Can Hakan; serüvenini heyecanla takip ediyorum ve bol şans diliyorum. Bu değişim kararı hepiniz için hayırlı olur inşaallah. Kolay gelsin, sevgimizle kucakladık ve teşekkür ettik:)Clark biraderimizin şu sıcak günlerde hepimizle yeteri kadar dalga geçmesi temennîsi ile...