30 Aralık 2012 Pazar

İzmir'den Ankara'ya...

 
 
Bugün onun doğumgünü, yeni bir yılı karşılamadan bir gün evvel yeni yaşını kucaklayacak, tüm kalbimle kutluyorum:) Çok beceriklidir kendisi, hiç akla gelmeyecek malzemelerden hiç akla gelmeyecek mükemmel şeyler yapar. İkimizin de ruhunda ''çöpçülük'' vardır ayrıca, çöp kenarlarına bırakılmış, artık işe yaramayacağı düşünüldüğü için kaldırılıp atılmış bazı şeyleri alıp dönüştürür, çoğu kez farklı amaçlar için tekrar kullanılır hale getiririz. Bazen bu buluntular için ''ben buldum!'', ''hayır efendim, önce ben gördüm!'', ''bıraksana kardeşim, o benim!'' falan diye itiştiğimiz de olmuştur:) Şaka bir yana; benim sevgili arkadaşım el becerisini bu defa Ankara'nın sert soğuğuyla mücadele etmek zorunda olan sokak kedicikleri için kullanmış ve onlar için basit malzemeleri bir araya getirerek yalıtımlı barınma evi yapmış. Evlerinin balkonuna yerleştirilen bu evcik, kimsesiz sokak canları tarafından derhal benimsenmiş ve içine doluşulmuş gördüğünüz gibi:) İyiliğin değerli olabilmesi için pahalı şeyler gerekmiyor her zaman, bir karton koli, birkaç parça yalıtım köpüğü, az koli bandıyla da yapılabiliyor o iyilik, ve çok basit görünen bu şeylerin toplamı bazı canlar için hayatı değiştirecek kadar önemli olabiliyor işte böyle... 

Can arkadaşım Baturhan Atabey; yıllanmış dostum, en zor ve en güzel zamanlarımın vazgeçilmez ''yol arkadaşı'', sevgili Cheetos'un bitanesi, aşkı, kocası, iyi ki varsın hayatımızda, eminim ellerinle yaptığın barınma evinde huzurla uyuyan o canlar da senin için aynı şeyi düşünüyor:) Yeni yaşın kutlu OLsun çocukluk zamanlarımın değerli ortağı, hastalık ve hastane günlerimin vefalı yoldaşı, sevgiler uçurduk evimizden, sen uyurken İzmir-Ankara arasını katetsin ve sabaha gelip pencerene konsun diye, hep iyiliklerle yaşayasın e mi? Seni çok seviyoruz:)
(Bu da Cheetos&Batos'un pembe burunlu güzel kedi oğulları Çarşı, ve doğal olarak herşeye karşı!.:)

2 yorum:

Baturhan dedi ki...

Canım arkadaşım, sende iyi ki hep vardın. Hayatımın vazgeçilmez zenginliklerindensin. Seni gerçekten çok seviyorum, öyle böyle değil.
Yeni yılın kutlu olsun, sağlık ve afiyetin bozulmasın, neşen hiç eksilmesin. Tüm sevdiklerinle, Ayşe teyzemle, Gülsün'le Haluk'la evdeki sokaktaki tüm canlarla..

Handan Demiralp dedi ki...

SağOLasın can arkadaşım, Demiralp'ler seni sevgiyle kutluyor:) Bilumum hayvanat ve çok sevdiğin Köri'nin, ne zaman tamirat yapmaya kalksan yanına gelip bakarak hacetini yapan felçli Umut'un ışıklı ruhları da öyle elbette:) Fadik kız ayrıca teşekkür ediyor, zehirlendiği gün kucağında ''bizimle kal kızım, bizimle kal Fadik!'' diye diye onu hayata döndürme gayretlerini hatırlıyor sanırım:) Hepimiz sağlıkla bir arada olalım inşallah. Ayrıca önce ben görmüştüm, dolayısıyla benim onlar, tamam mı?:))) Çok sevgilerle...