21 Aralık 2012 Cuma

Hareketteki bereket ve dahî kıyamet:)

 
Bir yıl kadar önce, benim sunduğum TRT FM ''Geceden Sabaha'' programına katılarak harika bir canlı performans sergilemişti Balkan Orkestar&Gamze Matracı. Grup üyelerinden sevgili Ferruh Çalışkan ile Gamze'nin nişanlarını yeni haber aldım, bu iki güzel genç insana mutluluklar dilerim, hayırlı OLsun:) Bu vesileyle; dışarıda buzzz gibi bir hava varken, hazır korkuyla bekleyenlerin üzerine kıyamet kasveti de çökmüşken, o geceye dönelim, hatırlayalım ve biraz ısınalım istedim. Korkulara inat hareket, harekette bereket, keyifler daim OLsun diyelim mi? Bence diyelim tabii, buyrun, eğlenceye giriş aşağıda efendim, canlı kayıt TRT'nin değerli tonmaysterlerinden Fırat Özturan imzalıdır, herkesin emeğine, varlığına sağlık... Kıyamet kopsa da, kopmasa da hep beraber, haydi eller havaya:)



Ek ve de dip: (Sevgilimle baş başa oturup müzik dinlemeyi, şarap içmeyi, sohbet etmeyi düşünüyorum; 21 Aralık'la ilgili plânım bu. Herkese de bunu tavsiye ederim. Merak etmeyin, "kıyamet" falan kopmayacak. On yıldır kopmakta olan kıyameti fark etmediyseniz, bundan sonra da bir şey fark etmezsiniz :) diyen değerli Burak Eldem kardeşime de gönülden şükranlar, hay ağzına sağlık:))) Bu ''özel'' günün ilk yazısı da geldi bu arada, şuradan okuyalım da ışıldayalım...

Ayrıca; değerli arkadaşım Hakan Urgancı'yla birlikte, yılbaşı gecesi ''TRT Belgesel Kanalı''nda, özel ve farklı bir programla sizlerle olacağız. Siyah-beyaz ekran günlerinden bugüne, TRT'nin yılbaşı özel program arşivlerinden yapılan bir seçkiyle zamanda yolculuğa çıkaracağız sizleri. Hazırlık ve reji toplantısı dün yapıldı, hoş bir şey olacak, evet. Herkesin kendi kişisel tarihinden parçalar bulabileceği bu programı izlemenizi de tavsiye ediyoruz efendim, şimdiden herkese iyi eğlenceler ve apaydınlık bir yeni yıl dileriz:)

Hiç yorum yok: