15 Eylül 2012 Cumartesi

Rûyadan hakikâte...

 
 
 
Hindistan'ın ''en romantik'' olarak nitelenen şehirlerinden Udaipur ve Jodhpur... İlki ''doğunun Venedik'i'' olarak biliniyor, ''Göl şehri'' diye tanımlayanlar da var. Bilhassa gece manzarasıyla ünlü, bu sebepten; bazı dünyalıların farklı bir balayı geçirmek için seçtikleri büyülü şehir de denebilir. Diğeri ise; ''Blue City/Mavi Şehir'' dendiğinde herkesin bildiği bir yer, ufak, sevimli ve  karakteristik evlerinin orijinal mavi boyasıyla meşhur. Devasa Hint ülkesinin kuzeybatı bölgesindeki Rajasthan eyaletinde bulunan bu iki rûya şehir şimdi beni bekliyor:) Arada Dubai, Mumbai ve Delhi'ye de uğrayacağım tabii. Artık zamanı geldi, şartlar hizalandı ve niyet hakikâte döndü. Bu diğer seyahatlerden çok farklı olacak elbette, ben bu deneyime senelerdir hazırlanmaktaydım aslında ama, zamanı gelmeden OLmaz hiçbirşey, bilinir. Şimdi artık zamanıdır. Bana göre 2013'ün en muazzam olayı, şimdilik öyle elbette, gerisini bilemem ki... Hindistan'da rûya gibi bir hafta, e Handan kulun daha ne ister ki yüce Rab'bim, hep istediği, niyet ettiği şeylerdendi bu, bir rûyaydı yani, şimdi hakikât OLuyor, şükürler OLsun sana:) Bekle beni Hindistan, nasipse yeni senenin Mart ayında sana geliyorum. Hoş bir kalabalıkla birlikte, çok tanıdık bir kalabalık hem de, haydi bakalım hayırlısı OLsun...

Ek ve de dip: Şu aralar zamanımın büyük kısmı okumak ve yoga yapmakla geçiyor diyebilirim. Artık ben de ''Paramahamsa Yogaçarya Maha Yogi Akif Manaf''ın öğrencileri arasına katıldım:) Seneler önce Ankara'da, sevgili yoginimiz Navanalini rehberliğinde başlayan yoga yolculuğumda şimdi hızla ve istikrarla ilerliyorum. Bir de; ailemizin sinema danışmanı sevgili Oğuz Aksoy'un tavsiyesi üzerine ''Six Feet Under'' adlı diziyi izlemeye başladım. Artık yayınlanmayan bu diziyi ilk sezondan başlayarak izlemeye koyulduğumdan ve beni fena halde sarmış olduğundan, yazmak ikinci plâna düştü gibi... Ama sadece ''gibi'', yazılacak çok şey var tabii, hepsi plânlı, bekleyiniz:)

Hiç yorum yok: