19 Eylül 2012 Çarşamba

Yoga- moga yapamam ben, boşversene!..



'' Yoga-moga yapamam ben, boşversene, o kadar esnek biri değilim, öyle kıvrılıp bükülemem, hareketler zor, zaten oram-buram-şuram ağrıyor, bel-boyun fıtığım var, yaşım-kilom vs. müsait değil, bir de bunları yaparsam sakat kalırım mazallah!..''
Eee, siz hangisini seçtiniz bakalım yukarıdaki bahanelerden?:) Saklanmayın canım, yalnız değilsiniz bu konuda, ben de vaktiyle buna benzer bahanelere tutunan biriydim, yok ameliyatlıyım, yok protezliyim, belfıtığı geçirdim, kanser geçirdim, yok şu, yok bu... gibi, ama şimdi? Hepsinin üzeri çizilmiş durumda, kendimi mükemmel hissediyorum, haftada en az üç saat Yoga Academy'de, hocalarım eşliğinde ''orijinal yoga sistemi'' uyguluyorum, yetmiyor, evimde de DVD'lerden devam ediyorum. Ve kesinlikle, her yaştaki herkese önemle, hararetle tavsiye ediyorum. ''Moga'' işin bahane kısmı olsun, çıkarıp koyun onu bir kenara ve hayatınıza gerçek ''yoga''yı dahil edin, sonra keyifle izleyin kendinizi, şaşıracaksınız bunca senedir taşıdığınız ya da aslında sizi taşıyan bedeninizin yapabildiklerine, ruhunuzun esenliğine, muhteşem enerjinize, nefesinizin genişliğine, giderek artan farkındalık ve sıhhatinize, haksızlık etmeyin yani kendinize, benden söylemesi:) Elbette size kalmış bundan gerisi...

Hiç yorum yok: