22 Mart 2012 Perşembe

İlkbaharı kutladık:)

 
 
21 Mart Dünya Ormancılık Günü ve Orman Haftası sebebi ile, Ege Orman Vakfı tarafından İzmir Atatürk Kültür Merkezi- Yunus Emre Salonu'nda düzenlenen özel konser gene muhteşemdi. Tam da ekinoks (*) zamanına denk gelen bu güzel etkinliğe emek veren herkese ve bilhassa kızını bilmemkaçıncı defa aynı heyecanla sahnede izlemek üzere bu konsere de gelip kulis telâşına ortak olan, benim adıma tebrikleri kabûl eden, çiçekleri-buketleri kucaklayan canım anacığıma gönülden teşekkür ederim:)

İkinci fotoğrafta yanımda gördüğünüz yakışıklı genç zeybek, konserin konuk sanatçıları ve sevgili dostlarım Dilek Şafak Çakar&Ali Çakar çiftinin oğulları Ata Çakar. Babası sahnede ''Kerimoğlu'' zeybeğini seslendirirken o da harika oyunu ile konsere renk ve anlam kattı:) Konseri izlemeye gelen çok sayıda kişi ile birlikte ilkbaharın başlangıcını da kutladık aynı zamanda... Başından sonuna kadar kaydedilen bu özel konser, daha sonra izlemeye gelemeyenler için Ege TV ekranından yayınlanacak. Şimdi hâlâ kulaklarımda çınlayan coşkulu alkış sesleri eşliğinde artık topuklu ayakkabıları fırlatıp atma (bu arada; konser sırasında, hazır millet şarkıya-türküye odaklanmışken sunuş kürsüsünde epey bir müddet o gökdelen yüksekliğindeki sahne pabuçlarını çıkartmış vaziyette,  yalınayak durduğumu da itiraf etmekte bir sakınca görmüyorum elbette, böylesi daha rahatıma geliyor boydan hayli kaybetmiş görünsem de...)  , saçı-başı çözüp açma, simleri-pulları, sahne makyajlarını temizleme, rahat pijamaları giyip dinlenme ve ortak başarımızın keyfini çıkarma zamanı:) Hepiniz harikaydınız değerli dostlarım, TRT'deki sevgili çalışma arkadaşlarım;  profesyonellik ve kalite konuştu gene baştan sona, herşey plânlandığı gibi tıkır tıkır işledi, bir çalışmadan daha yüzümüzün akı ile çıktık, cümleten maşallah diyorum! Emeğinize, varlığınıza sağlık, ormanlarımıza bolluk-bereket OLsun. Sadece bu konseri izlemek üzere evlerinden kalkıp gelen değerli seyircilerin katkısı ile orman varlığımıza 1000'in üzerinde ağaç fidanı eklendi bu akşam, e daha ne OLsun? :) Ayrıca; bugün Koç burcunda gerçekleşecek yeniay, bizlerin ve bütünün en yüksek hayrına OLsun...


(*) Güneş yıl içerisinde sürekli olarak aynı noktadan doğup aynı noktadan batmaz. Güneş ışınları sadece 21 Mart ve 23 Eylül tarihlerinde ekvatora dik gelir ve aydınlanma çemberi kutup noktalarından geçer. Bu tarihlerde dünyanın her yerinde gece gündüz süreleri eşit olur. Bu duruma ''ekinoks'' denir.

4 yorum:

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

Çok güzel olmuşsunuz Handan Hanım, sizi böyle renkli görmek gözümü gönlümü açtı.

Ben de 21 mart sabahı güneşi karşılamak üzere deniz kenarına ineyim diye saatimi 5'e kurmuştum. Alarm çaldı, uyandım, yataktan kalkamayıp geri yattım. Ama rüyamda, neyi planladıysam, (Evden çıkmak, Beşiktaş'a inmek, güneşi selamlamak vs) hepsini tek tek yaptım :) İlginç bir deneyimdi

Handan Demiralp dedi ki...

Çok teşekkür ederim, sağolun:) Bu arada benim de deneyimlediğim birşey, uykuyu çok sevdiğimden midir, nedir bilmem, çoğu işimi uykuda hallettiğim vakîdir benim de. Önemli olanın niyet olduğunu düşünüyorum, ekinoksumuz ve yeniayımız kutlu OLsun:)

Mustafa ... dedi ki...

Ne kadar da guzel guluyorsunuz,sızı cok huzurlu goruyorum buda yuzunuze yansımıs,yakısmıs sıze...

Handan Demiralp dedi ki...

Teşekkür ederim, huzurun yakışmadığı canlı türü zannediyorum ki yoktur. Darısı içsel/dışsal huzurdan uzak olanların başına diyelim, Mevlâ herkesi gülümsetsin, huzurla, sağlıkla...