28 Ocak 2010 Perşembe

İpucu...


Efendim; şimdi şöyle bir ipucu vermek istiyorum: ''Saatler 20.53'ü gösteriyor Türkiye... Programımız devam ederken, şimdi hep birlikte biraz geriye gidecek ve Yeni Türkü zamanlarına döneceğiz. Ve eminim bu şarkıyı özellikle orta yaşlarda olan çoğu kişi hemen hatırlayacak...

Yaredir sinede eski sevgili
Eski sevgili eski günler
Hayata baksana takmıyor kimseyi
Hiçbir şey diriltmez artık geçmişi
Yaredir yine de...

Yaktın gemilerimi
Dönüş yok artık geri
Tak etti canıma bu maskeli balo
Bu maskeli balo
Ve onun sahte yüzleri...

Yaredir sinede eski sevgili
Ne yapsan kolay unutulmaz
Ağlama geçmişe yaşadık bitti
Anılar bizi yalnız bırakmaz
Yalnızız yine de...
 
Diyordu şiirinde Murathan Mungan. Mikrofonda hiç eskimeyen ''Yeni Türkü'' ve şarkıları ''Maskeli Balo''... E ben ipin ucunu uzattım, onu yakalayıp gerisini getirmek ise artık sizlere kalıyor:)
...............................................................................................


Ekleme: Değerli dostlarım; yazıyı yazarken verdiğim ipucuna dair fikirlerinizi aldım, hepinize teşekkür ederim. Ancak ben ''elimdekine dikkat'' derken mikrofonu kasdetmiştim:) Yani özetle; iki seneyi aşkın zamandır ara vermiş olduğum asıl mesleğim spikerliğe ve kurumum TRT'ye geri dönüyorum. Kısa bir zaman sonra yeniden, TRT mikrofonları üzerinden çok özlediğim sevgili dinleyenlerime sesleneceğim. Çalışma programım içerisinde televizyon da olabilir, bu henüz netleşmiş değil. Neticede öyle de olsa, böyle de olsa, çalışmalarıma eskiden olduğu gibi TRT çatısı altında devam edeceğim. İpin ucu aha da budur, merak eden herkese sevgimle ilân ederim:)

14 yorum:

Demet dedi ki...

Ne geçmiş tükendi ne yarınlar
Hayat yeniler bizleri
Geçse de yolumuz bozkırlardan
Denizlere çıkar sokaklar


diye eklemek isterim ben de :)

Handan Demiralp dedi ki...

Sağol Demet'çiğim, böyle böyle ipin ucundan sonuna doğru gideceğiz anlaşılan:) Çok sevgimle...

Pirate/Korsan dedi ki...

Eski sevgili = İstanbul der susarım ben :)))

Handan Demiralp dedi ki...

İstanbul hep en değerli eski sevgili olacak kalacak Hakan Cân; ancak benim bir başka sevgilim daha var ki, ben ondan/o da benden 23 senedir ayrılmış değiliz. Elimdeki şeye dikkat et ve ipin ucunu kovalamaya devam et:)İstanbul'a gelmiyorum yani ama bir değişiklik mevcut, kucaklıyorum, sevgimle...

Lale dedi ki...

Handan'cığım, bu ipucu acaba bir yeni bir hayat arkadaşını mı işaret ediyor? Öyleyse, gönülden kutlarım. Gerçi, öyle değilse de kutlarım :))
Sevgilerimle...

Handan Demiralp dedi ki...

Lâle'ciğim; benim geri döndüğümün önemli bir hayat arkadaşı olduğu doğru ancak yeni değil... İlk 1987 senesinde, büyük bir heyecanla karşısına çıkmıştım, araya bazı ayrılıklar girdi ama hiç kopmadık onunla, kopamadık. Çok yakında gene biraraya geliyoruz ve zannediyorum o bana ''artık yeter, buraya kadar'' diyene dek de ayrılmayacağız:) Çok sevgimle, kucaklıyorum...

Baturhan dedi ki...

Ben artık yorum yazmayacağım, sonra hep haklı çıkmaktan bıktım. Bu sefer bekle ve gör politikasını uygulayacağım, allah ömür verirse görürüz, olmadı sen gelince anlatırsın :)

Handan Demiralp dedi ki...

Pekâla Batos'cuğum; bu defa da öyle olsun bakalım:) Hoş sen vaziyeti çoktan anladın ya, neyse. Sevgimle can arkadaşım, çok sevgimle...

Adsız dedi ki...

Yeni hayatınızda mutluluklar dilerim.Her şey gönlünüzce olsun.

Handan Demiralp dedi ki...

Herşey hepimizin, parçaları olduğumuz o sevgili bütünün hayrına OL'sun sevgili Kamikaze, şükranla...

reviga dedi ki...

Eskimeyen dostunuzla yeniden buluşacağınız o günü merakla bekliyoruz, mutlu olmanız en önemlisi, sevgiler...

Handan Demiralp dedi ki...

Sevgili Halit; herkesin, hepimizin ''mutlu olması'' daima en önemlisi ve bunun için ne yapılması gerekiyorsa o yapılmalı, çok haklısın. Sevgi ve teşekkürlerimi yolluyorum sana, sağolasın:)

Baturhan dedi ki...

Elindeki mikrofon yeterince açık bir ipucuydu, anlaşılmayacak gibi değildi de, belki de ben son bir yıldaki gidişatı az biraz bildiğimden çaktım durumu-zeki olduğumdan değil.. Ve izle gör politikasına devam diyorum. Ankara'dan İzmir'e taşınma kararın zaman içinde gördük ki başlangıçta benim muhalefetime rağmen doğru verilmiş bir kararmış. Şu sıralarda aldığın bu sert virajında varılacak yere ulaşabilmek için gerekli bir dönüş olmasını temenni ediyor ve seni çok seviyorum benim can dostum.

Handan Demiralp dedi ki...

Muchas gracias sevgili arkadaşım; bu kararın temelleri aslında epeyce önceden atılmıştı ama zamanı şimdiymiş demek ki... Herşeyin hayırlı olanını dileyelim ve evet, en iyisi bekleyelim ve görelim. Kucaklıyorum, sevgimle... (Ayrıca senin ne kadar zekî olduğunu bilen bilir, yutmam ben, he he:)