10 Aralık 2009 Perşembe

Varış ve şimdi...

Yol boyunca uyudum desem yalan olmaz. Uyandığımda uçak Alpler üzerinden geçmekteydi ve zaten kısa bir süre sonra da Münih'e indi...

Almanya'ya ayak bastığımda gökyüzü hayli griydi, ardından fazla beklemeden yağmur indirdi. Frauenkirche yani ''Kutsanmış Annemiz Katedrali''nin bu görüntüsüne ilk yağmur damlaları da işte böyle yerleşti...


Duanın nerede edildiği, dileklerin nereden gökyüzüne uçurulduğu doğrusu çok da önemli değildi, her zamanki gibi önemli olan niyetti. Ve şimdi; Münih'te saat 17.00'ye yaklaşmakta, yağmurlu kente akşam, benim de ayaklarıma karasular  indi! Yani özetle; buraya sağ-salim varıldı efendim, biraz uzanıp  dinlenme zamanıdır şimdi...

3 yorum:

Pirate/Korsan dedi ki...

Canım, bizi de unutmayın dualarınızda. Biz o mum ışığının başında toplanırız... Veeeeee konser konser elbet Alan amcanın yanaklarına bizden de bir öpücük kondurup elini şöyle sıkıcı kavrayıver... Sonsuz sevgiler...

Handan Demiralp dedi ki...

Hakan'cığım; teşekkür ederim:) O dualarda bütünün hayrı her zaman gözetiliyor, hiç merak etme... Konser ise yarın gece, Alan Amcamız için siparişlerin yerine getirilecektir:) Ayrıca yarın Dachau Toplama Kampı ziyareti de var. Bakalım, neler hissedecek ve neleri aktarmak isteyeceğim, bunu şimdilik ben de bilemiyorum. Münih'ten selâm ve sevgiler ulaştırıyor, öpüyorum...

Pirate/Korsan dedi ki...

Gute Nacht...buenas noches...