26 Ocak 2013 Cumartesi

Dosta-düşmana selâm:)



İzleyebilenler sevmişti, izleyemeyip merak edenler de çoktu. Program kaydı elime geçer geçmez YouTube'a yükledim ki; isteyenler izlesin. İstemeyenin izlemesi gibi birşey de sözkonusu olamaz zaten, değil mi?:) Çok değerli arkadaşım Gürol Tonbul'a ve program ekibine yeniden teşekkür etmek isterim. Programda andığım dostlarıma ve düşmanlarıma da bakî selâm ederim:) İyi seyirler efendim...
(14 Ocak 2013 Pazartesi akşamı, Yeni Asır TV'de yayınlanan ''Güzel Sanat'' programı...) 

2 yorum:

birisinin yeri dedi ki...

Seni tanıdığım için bir kez daha gurur duydum , tebrikler Handancığım..

Handan Demiralp dedi ki...

SağOLasın Baverciğim, hem blog yazarlığımın, hem de hastalığım ve sonrası dönemlerimin yakın tanığısın, ben de seni tanımakla zenginleştim arkadaşım, gönülden selâmlar:)