6 Eylül 2009 Pazar

Vazgeçtim gitti...

Bugün ''vazgeçmek'' üzerine bir yazı yazmayı plânlamıştım, birden vazgeçtim:) Düşündüm ki; aylardan Eylül, yanıbaşımda mevsimlerin en yakışıklısı sonbahar, fincanımda kahvelerden ''Alta Rica'', tütsü tahtasında sapına kadar Hintli bir ''Kanishka'', elimin altında da Chris Botti gibi bir adamın konser DVD'si varken şimdi niye yoracağım zihnimi yok ''vaz''dı, yok ''geç''ti falan diye, değil mi ya?.. Yakın gözlüğüm de koşarak yetişti, yerini aldı soluk soluğa, ekip tamamlandı, e beklenecek ne var daha? Yani benden öyle uzuuun bir Pazar yazısı bekleyenler kusura bakmasın artık, dedim ya, vazgeçtim, iyi Pazar'lar efendim, herkese iyi Pazar'lar olsun kısaca:)

Meraklısı için: ''Bu Chris Botti dediği herif de kimin nesi acep?'' diyenler varsa, kendisinin Sting abimizin mühim bişeysi olduğunu söyleyebilirim yalnızca, öyle uzun uzun anlatamayacağım şimdi, vaktim dar, gerisi için müracaat buraya...

Hiç yorum yok: