8 Temmuz 2009 Çarşamba

Kötü eğitim...

Hayran olduğum İspanyol yönetmen Pedro Almodovar'ın unutulmaz filminin adıdır bu; ben de senelerdir eğitmenlik yaparım, pekçok öğrenci yetiştirmişimdir ama ne vakit eğitim sırasında çekilmiş fotoğraflarıma baksam bu film aklıma gelir, gülerim:) Elimde değil yani, fena halde kendimle eğlenirim...

Hiç hatırlamıyorum burada neden söz ediyor olduğumu ama dersin ''Beden Dili'' olduğu düşünülürse, başarısı gözardı edilemeyecek bir eğitmenden ziyade acaip bir konu mankeni olduğum kesin...

Yanlış anlaşılmasın; burada ''Meteoroloji'nin Sesi Radyosu'' personeline eğitim vermekte olan bir eğitmen görmektesiniz, bu sebeple ''maç kaç kaç abla?..'' sorusu tarafımdan tuhaf karşılanacaktır, şimdiden söyleyeyim:) Ankara'dan sevgilerimi gönderir, soranlara da selâm ederim...

Hiç yorum yok: