6 Ocak 2012 Cuma

Höööö?.. etkisi:)

İsmim Meral !!! Siz beni çok iyi bilirsiniz... Herşeye rağmen eşimle beraberiz...
huriye (MERAL) tarafından Bugünlük/96.yazı... hakkında tarih: 08.04.2010
Şu blog yazarlığını 2005 senesinin Mayıs ayından beri bilfiil yapmaktayım ya; elbette şimdiye kadar yazdığım binlerce yazıya tuhaf, sinsi, maksatlı, taraflı, deli saçması, saldırgan, uydurma isimli veya tamamen no-name, abuk-sabuk pekçok yorum da bırakılmıştır. Lâkin; bu kadar dam üstünde saksağan bir yorum örneği ile hiç karşılaşmadım desem yalan olmaz. Bir kere; Huriye misin, Meral misin, hangi isim çakma, hangisi sensin? Kendinden çok emin olarak, bol ünlemli falan yazmışsın ama; benim şimdiye dek tanıdığım, bildiğim Huriye ya da Meral'ler arasında hiç alâkasız bir blog yazısına bu tarz bir yorum bırakacak kadar şuursuz olanı mevcut değil yaradana şükür. Dolayısı ile benim seni öyle ''çok iyi bildiğim'' falan yok, o senin hüsn-i kuruntun oluyor ve gayet tabii beni zerre kadar bağlamıyor :) ''Herşeye rağmen eşimle beraberiz'' demişsin, aman ne güzel, ne mutlu, Allah daha daha mesut etsin, kaztüyü yastıklarda kocayın, aferin size/sana... Da; bundan bana ne be güzelim? Bu yorumu bıraktığın yazı ile bunun alâkası nedir? Yoksa blogları falan mı karıştırdın sen? :)
Zaman zaman arşive dönüp bu gibi kendi içinde zirve yapmış sinir ilacı yorumları buradan tekrar yayınlama kararı aldım. Arada bitpazarına nur yağdıralım, kütedenek ortaya çıkıp ve binlerce okur için yazdığım yazıları mânasızca üzerine alınıp (benim de sizden başka bir derdim, düşüncem yok çünkü, sırf sizin gibiler okusun, kişiselleştirsin ve böyle zekâ fışkıran yorumlar çaksın diye yazıyorum bunca yazıyı zaten!) bolca saçmaladıktan sonra da sırra kadem basan şu sahte Huriye'leri, Meral'leri, Ada'ları, Eylül'leri falan hatırlayalım, değil mi ya? :) Haydi bakalım...


EK ve de DİP: 2009 senesinin Temmuz ayında yazmış olduğum ''Ezik domatesler ne hisseder?..'' başlıklı yazımı fena halde üzerine alınıp (niyeyse artık?) bana tamamen şahsî birlik-bütünlük-güç-kuvvet vs. hissiyatını foşşlatan yorumlar yazan, muhtemelen ''ezik domates sendromu'' diyebileceğimiz tuhaf bir rahatsızlıktan musdarip ve kadın olduğu gaaaayet kesin olan Ada isimli (hakiki adının bu olduğunu da hiç sanmıyorum tabii, orası ayrı) okurun yazmış oldukları, benim verdiğim cevaplar ve ilgili yazının asıl hikâyesi de pek yakında gene bu sinemada sayın seyirciler:) Aman kaçırmayın, çok eğleneceksiniz...

Hiç yorum yok: