5 Ocak 2012 Perşembe

Teşekkür :)

Onları çok seviyorum:) Farklı coğrafyaları keşfetme, evlerinden bu kadar uzaklara gitme cesaretlerini, seyahat plânlama yeteneklerini (onlarla bir yere giderseniz daima enteresan, kaliteli ve çok hoş yerlerde gayet iyi fiyatlarla kalır, harika yemekler yer, alış-verişte kazıklanmaz ve asla kaybolmazsınız),  pratik gezgin ruhlarını, kazançlarının bir bölümünü dünyanın farklı köşelerine gitmek için tasarruf ederek ayırmalarını ve her sene mutlaka ilginç bir ülke seçerek oraya seyahat etmelerini... Birlikte de çok seyahat ettik tabii, Fransa, İngiltere, Almanya, İspanya'ya beraber gittik. Onlar Avrupa dışında Fas, Hindistan, Brezilya ve daha nerelere de gittiler. Giderken çoğu kez benim ruhumu da valizlerine koyup yanlarında götürdüler...

Brezilya seyahatlerinde çektikleri 300 kareyi aşkın fotoğraf, videolar, biriktirdikleri anılar, bazen zorlansalar da genel olarak yaşadıkları hoşluklar ve elbette bana atölyede giymem için getirdikleri orijinal mor parmakarası İpanema terliklerle beraber diğer herşey için sevgili ''olay yeri inceleme ekibi''me  gönülden teşekkür ediyorum. Ve başladığım gibi bitireyim en iyisi: ''Onları çok seviyorum...'' :)

Hiç yorum yok: