15 Mart 2010 Pazartesi

Yeniden...

Yeniay bu gece saat 23.00 civarında, Balık burcunda gerçekleşecek ve bu durum haliyle pekçok ''yenilik'' getirecek diyor astroloğumuz İrem Su... Benim hayatımda ise bir ''yeniden''in işareti oluyor sanırım bu yeniay, zira 17 Mart 2010 Çarşamba gecesi, saat 22.00/24.00 arası TRT FM mikrofonunda, canlı yayında olacağım, buna keyifle hazırlanıyorum. ''Hayli uzun bir aradan sonra...'' dememe lüzûm var mı, bilemiyorum. Ama bildiğim o ki; neredeyse ikibuçuk seneyi bulan bir moladan sonra, yeniden asıl mesleğime, mikrofonuma geri dönüyor olmanın tuhaf heyecanını ve mutluluğunu yaşıyorum:) Bu sebepten; sözü fazla uzatmıyorum. Bundan böyle TRT FM yayınlarında birlikte olmak ve hayatı paylaşmak üzere, herkese iyi haftalar ve uğurlu yeniaylar diliyorum...

8 yorum:

nur dedi ki...

Herşeyin gönlünce olması dileğiyle diyorum:))
MIRIL..BALKIZ VE DE FÜME ellerinden öpüyorlar.....:))

Handan Demiralp dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum ve ben de hepinizi sevgimle kucaklıyorum:)İyi haberler almayı ve yeniden görüşmeyi diliyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba;çok başarılısınız..çok iyisiniz..bunlar sadece sizin düşünceleriniz..hiç eleştiriye gelemiyorsunuz..ben,yaptım ,doğruyu yaptım..gibisiniz..başarılar diliyorum..sağlıkla sevgiyle kalınız

Handan Demiralp dedi ki...

:)

Baturhan dedi ki...

Hayırlısı olsun Handan'cığım, kolaylıklar diliyorum. Sevgimlr.

Adsız dedi ki...

Yıllar önce bir vedalaşma programında demiştik ki,

"Biliriz ki bu vedâ, son buluşma değil asla.. Yol bitmedikçe yolculuklar sürer daima.."

Sürecek olmasının heyecanı içinde bekliyorum akşamı... Senden yana olsun hep sağlık ve başarı.

>gecea<

Adsız dedi ki...

handan hanım bende üsttteki adsızın yorumuna aynen katılıyorum..hep böylesiniz;ben herşeyi,bilirim,herşeyin doğrusunu yaparım...yeni işiniz hayırlı olsun

Handan Demiralp dedi ki...

Adlı adınca yorumlarını yazan dostlarıma teşekkürler:) Adsızlar toplaşmasına ise gülümsüyorum her zamanki gibi, hele şu (YENİ İŞİNİZ) nitelemesine bayıldım gülmekten:) Herşey iyi, tamam da, niye adsızız acep? He he:)