22 Mart 2010 Pazartesi

Önce özetler...

Konsere gitmeden önceki hazırlık aşaması, ''ayna ayna, söyle bana...'' vaziyeti...

Karşıyaka Mavişehir Spor Salonu'ndaki harika konserden sonra sevgili Volkan Konak'a uzatılan ses kayıt cihazı ve sevilen sanatçının sadece TRT FM'e verdiği özel röportajın başlangıcı...

Bizim Volkan ne kadar yorgun olursa olsun, daima insanı güldürecek birşeyler bulur ya, işte bu da o anlardan biri:) TRT FM'e verdiği içten röportaj ve her zamanki sıcak dostluğu için değerli sanatçımıza teşekkür ediyor, şimdilik ''önce özetler'' diyerek gerisini sonraya bırakıyoruz... İyi haftalar efendim...

3 yorum:

ertuğrul dedi ki...

selamlar efendim;
yazılarınızın sürekli takipçisiyim.Hayvanlara olan sevginiz ve bizlere hissettirdikleriniz takdir e şayan.Başarılarınızın devamını diliyorum.
Saygılar

tarto dedi ki...

İki değerli insanı aynı karede görmek ne hoş.Başarılarınızın devamını diliyor sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

Handan Demiralp dedi ki...

Değerli okuruma/okurlarıma teşekkürlerimle, sağolunuz...