24 Şubat 2010 Çarşamba

45'lik...

'
Beni bizzat dünyaya getirmiş olan kadın halen inanamıyor ama, dün gece itibarı ile kızı artık 45'lik oldu:) Benim mantığım hiç değişmez, ''son yaşım en güzel yaşımdır'', hele ki 40'lı yaşlarımı 20'li, 30'lu olanlardan çok daha fazla sevdiğim ve keyifli bulduğum da ciddî bir gerçektir. Üste tonla para verseler 40'ın altındaki yaşlarıma geri dönmeyi istemem doğrusu. Dört bir yandan başıma yıldızlar gibi yağan güzel kutlama mesajlarına ve çok özel armağanlara ne kadar teşekkür etsem azdır. Cep telefonuma bütün gün fazla mesai yaptıran ve 45'liğimi içtenlikle kutlayan tüm sevgili dostlarım, ''iyi ki doğdun, iyi ki varsın'' diyorsunuz ya, ben de diyorum ki gelin şu işi çoğullaştıralım, ''iyi ki doğduk, iyi ki varız'' yapalım, böylece varlığımıza daha kalabalık ve bütünsel bir anlam katalım:) Sağolun, varolun, her dakikasının, her anının farkında olup kıymetini bildiğimiz, keyfine vardığımız daha nice yaşları birlikte kucaklayalım. Hepinize, herkese, hayatımda olmayı seçen, benim olmasını seçtiğim herşeye ve varlığımın asıl yüce sahibine ''ben'' dolusu şükranlarımla... Daima...

(Yazıma konu mankenliği yapan Modern Folk Üçlüsü'nün bu eski 45'liğine de ayrıca teşekkür elbette...)

3 yorum:

Pirate/Korsan dedi ki...

Sizin için söylenebilecek tek söz Varlığınıza Şükranla, nice güzel senelere hep birlikte :)

Handan Demiralp dedi ki...

Teşekkürlerimle Hakan Cân, daima birlikte:)

Baturhan dedi ki...

Arkadaşım neredesin yaa.. çok özledim seni..:(