6 Nisan 2012 Cuma

Hüseyin'den taze haber...

''Bahse konu dilekçeniz işleme alınmış olup, ilgiliye konu ile ilgili olarak tebligat yapılmış bulunmaktadır. Savunmasının alınmasının ardından 2011-2012 Av Dönemi Merkez Av Komisyon Kararlarının atmacagiller ve doğangiller familyasından bütün türler bendi gereği 7.500 TL ceza tazmin edilecek ayrıca 4915 sayılı Kara Avcılığı  Kanunu'na muhalefetten dolayı gerekli idari yaptırım kararları uygulanacaktır...'' şeklindeki yazı taze geçti elime... Sakarya Orman-Su İşleri Bölge Müdürlüğü tarafından yazılmış resmî yazı yani.


Ah be Hüseyin ah, ah be uşağum, ben sana ''inşallah kenarda-köşede vardır en az 6500 lira kadar bir paran...'' demiştim ama? Vurup yere indirdiğin, indirmekle de kalmayıp fotoğraflarını Facebook sayfanda göğsünü gere gere yayınladığın o ''doğan''ın ahı yaradana tez ulaştı herhal, sana benim tahminimden bin lira daha fazlasına mâloldu bak, ''ayrıca...'' ile ifade edilen bahis de ayrı, ah ki ne ah,  ne denir gayrı? Gelmiş-geçmiş olsun falan mı demeli, bilemiyorum ki? Hah buldum; ''Allah affetsin Hüseyin, kanun affetmedi seni ama, Allah affetsin...'' bence bu gayet iyi ve yeterli.


(Bu da nesi şimdi diyenler çıkabilir, Hüseyin'e dair evvelce yazdığım yazıyı okumayanlar olabilir. Bu durumda müracaat buraya lûtfen, vurulan ve artık sonsuza dek yaradanının korumasında OLan doğan için dilekçe gönderen herkese kalbî teşekkürlerle... Karma Yasası aha da böyle işler hanımlar-beyler, ne yeryüzünde, ne gökyüzünde varolan hiçbir mahlûk sahipsiz değildir!..)

Hiç yorum yok: