21 Mayıs 2012 Pazartesi

Öncelikler...


Evin ilk ziyaretçilerinden bir dostum dedi ki; ''taşındığın her eve büyük usta Michelangelo'yu ve O'nun en muhteşem eseri Capella Sistina'yı da götürüyorsun  sen aslında, evler bunun farkındaysa eğer, çok şanslı olduklarını bilmeliler :)'' Evlerin bunun farkında olup olmadıklarını bilemiyorum ancak  bu büyük eserin kopyasının dahî mekânın enerjisine çok şey kattığını düşünüyorum. O nedenle önceliği en çok sevdiğim bu iki şeye tanıyorum, Buddha çeşmesi atölye odasına taşınacak daha sonra ama şimdilik Michelangelo ile biraradalar ve sanırım hallerinden de gayet hoşnutlar. Bu hafta ziyaretimize gelerek yeni mekânımızın spiritüel enerji temizliği+düzenlemesini yapacak olan değerli hocam Sami Şarhon'un çalışmasından sonra zannediyorum daha da hoşnut olacaklar:)
 
Bahçede işler yolunda. Bilumum hayvanat ve nebatatın keyfi yerinde maşallah. Yan komşu hediyesi beyaz minyatür gül, sandalyede uyuklayan anne kedimiz ve arka plânda ''bu bahçe bizim, ben de buranın bekçisiyim, yabancı kimseyi içeri almıyoruz kardeşim!..'' mesajını etrafa ileten köpek kız Fadik'in ayakları :) Henüz herşey tam mânasıyla yerine oturmadı belki, evet ama ''öncelikler'' tamam Allah'ın izniyle, bu da şükretmeye en büyük vesile zaten, gerisi teferruat, gerisi hikâye:)

Hiç yorum yok: