7 Kasım 2013 Perşembe

Kehanetler-mehanetler :)

Bugün ilk kez bir ''internet televizyonu''nda canlı yayın konuğu oldum. Bu gezegendeki yol arkadaşlarımdan değerli ruh kardeşim Sevgi Alis Yıldırım'ın her hafta Perşembe günleri Ben TV'de sunduğu ''Alis'in Kehanetleri'' programında içimizden geldiği gibi söyleştik, saklanmadan, gizlenmeden, apaçık, OLduğumuz gibi, neysek o OLarak… Bizim için çok keyifliydi, umarım sizler de seversiniz:) Bütün kalbimle teşekkür ederim, hem emek verenlere, hem de zaman ayırıp izleyen ve içselleştirenlere…

Oraya buradan gidebilirsiniz...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Tamamı izlenilmiyor=( büyük bir heves ile açmıştım ama, enerjim yetersiz mi kaldı acaba?=)

Handan Demiralp dedi ki...

Ben tamamen izleyebiliyorum ama?İnternet TV'nin en güzel tarafı bu,program kaçırmak gibi bir dert yok.Lâkin sorun internet bağlantı hızınızda olabilir zannediyorum.Programın bütününü çok sayıda kişi izleyebildi zira.Tekrar denerseniz belki olur.Alâkanız için teşekkürler...