14 Eylül 2011 Çarşamba

İyi saatte...

Olsunlar tabii canım, herkes iyi saatte olsun zaten. Benim bu ''Karadedeler Olayı'' ndan geçtiğimiz Pazar akşamına kadar haberim yoktu doğrusu, kardeşim Halûk bahsedince haberdar ve ardından da yakînen alâkadar oldum. Biz çocukluğumuzdan beri böyle gizemli hikâyeleri severiz, bu tarz hadiseleri konu alan filmleri de genellikle kaçırmayız. Ben ilkten sadece kurgu bir film zannettim ama, 16 Eylül'de vizyona gireceği açıklanan bu film yaşanan gerçek bir hadiseye dayanarak oluşturulmuş meğer. Artık ne kadar doğru, ne kadar eğri, o kısmını bilemeyeceğim. Kaldı ki; gerçeklik payı aslında beni çok da alâkadar etmiyor, ben bu gibi filmleri seviyorum, bu yüzden; gerçekmiş ya da değilmişe takılmadan, her halükârda izlemek istiyorum...

Konu enteresan, bana oldukça beğendiğim bir Hintli yönetmen olan Night Shyamalan'ın ''The Willage/Köy'' filmini hatırlattı. Güzel filmdi doğrusu, bu yerli hikâyeden çıkacak belgesel filmi de merak ediyorum. Sayfanın linki budur, üç adet teaserı var, izleyenler şimdiden çok korkmuş, ben yorum yapmayayım, isteyen izlesin, istemeyen sadece hikâyeyi okusun falan yani, orasına ben karışmam. Bu anlamda izlediğim en sağlam yerli film ''Musallat'' idi, onun da ikincisi çekilmiş, yakında vizyona girecek. Türk sinemasında öyle pek başarılı korku filmi mevcut diyemeyiz, sebebini bilemiyorum. Ancak ''Karadedeler Olayı'' kendi çapında epey gürültü çıkaracağa benziyor. İzlemeden birşey söylemek doğru gelmiyor bana, en iyisi izleyelim ve görelim. İyi saatte... 

Hiç yorum yok: